de eerste commentaren
De oplosssing op dit plaatje gaat helaas niets verbeteren!
De A9 (knooppunt Holendrecht) moet DIRECT worden doorgetrokken naar de A1
(knooppunt Muiderberg)! Hierdoor zal de druk op de andere wegen zoals
hier worden geshowed om te verbreden minder belast. Waarom Gaat dat niet
En waarom zo moeilijk doen en 5 jaar die wegen verbouwen met de nodige extra
belasting?? Gewoon die weg door trekken en niet met halve voorstellen komen!!
M.B., Alkmaar vr 13/10, 18:49
Kortom, de auto’s mogen wel door een woonwijk waar mensen wonen, maar niet door
een stuk braak liggend terrein waar meneer de Bie naar de vogeltjes zit te kijken.
Je zou toch denken dat de gezondheid van mensen voor die van een paar vogeltjes
gaat? Maar niets in minder waar, in Nederland delft de mens het onderspit.
Bereid U maar voor op meer files en meer uitlaatgassen in de slaapkamer.
Met dank aan de bovenons gestelde.
Andre, Amsterdam vr 13/10, 19:25
Peijs heeft niet door dat HEEL AMSTERDAM vindt dat doortekken A9 naar A6,
desnoods met tunnel, de voorkeur heeft en niet de capaciteitsvergroting van
de A9-Gaasperdammerweg en A10, want dan hebben de amsterdammers er zelf last van.
Dus om dan nog te zeggen en te verwachten dat Amsterdam meebetaalt aan de
stroomlijnvariant is dus belachelijk!!! Beetje naief Carla! Of zijn wij
amsterdammers een beetje naief?
D, Amsterdam vr 13/10, 19:54
viese truc van Zalm. Amsterdam blokeert de privatisering van Schiphol dan blokkert
Zalm het geld voor een leefbare omgeving rond de A9. De A9 is een integraal
onderdeel van het plan, de doorstroming van verkeer naar Schiphol. Het geeft
aan dat Zalm niet deugt door zich regentesk achteraf in een onderdeel uit een
plan te halen van een vak minister.
jojo, Almere
Terug
|